pátek 6. listopadu 2015

TOP 5- říjen

Ahojky:)
nevěděla jsem co udělat jako první příspěvek a pak mě napadla TOP 5 za říjen...ano vím možná je malinko pozdě:D
Tato série bude vycházet na začátku každého měsíce a budu mít 5 kategorií(logicky asi když je to top 5:D)

1) Kosmetika
 

Za tento měsíc v kategorii kosmetika u mně vyhrál EOS balm s příchutí strawberry sorbet:) Stál mě 159,-. A rozhodně doporučuji, krásně hydratuje rty:)

2) Oblečení
Za říjen u mně vyhráli boty od VANS!:) jsou úplně dokonalý<3 fotku 100% přidám na instagram(terkasupova) vysvětlení proč tady není fotka bude dole:(

3) Písnička
 

Je to písnička od skupiny Flo Rida<33 a jmenuje se GDFR:) doporučuji poslechnout, stáhnout nebo cokoli:D

4) Film/seriál/pořad
 


Two and a half men<3 je to můj nejoblíbenější seriál:):D je úplně boží:D

5) Random


Selfie tyč jsem chtěla asi už půl roku:D ale úplně se mi za ní nechtělo dávat 700:/ a sehnala jsem ji za 200! jako dávala jsem jí asi týden za tu cenu...ale pořád drží pohromadě:DDD

Tak a teď to vysvětlení k fotkám...je půl 8 večer a venku už není světlo(překvapivě:D) a z "umělého světla" ty fotky vypadaly dost špatně:/ tak jsem je prostě stáhla z internetu:D a ty vansky jsem nenašla, ale v bližší době přidám určitě fotku na můj instagram:) jinak EOS a selfie tyč vypadají ve skutečnosti úplně stejně:)

Tak zase příště!
Pa<3

Žádné komentáře:

Okomentovat