čtvrtek 12. listopadu 2015

Tipy na dárky-Vánoční edice #1

Ahoj!:)
máme tady 1. díl Vánoční edice! Vím, že ještě není ani půlka listopadu a já už mám Vánoční edici:D ale...nikdy není dost brzo na to začít nakupovat/vyrábět dárky!:DD
-tak že jak už jste si mohli všimnout, že to budou tipy na dárky:)
Budu mít několik kategorií, protože sama vím, že bych asi nekoupila stejný dárek mé babičce a kamarádce:D

1) Rodiče
Tak začala bych asi mámou:) Já osobně nikdy nevím co mámě dát:D před 2 roky jsem jí něco vyrobila a tak to bylo i před 3,4,5 atd.:D minulý rok jsem si, ale řekla, že už bych jí mohla dát něco pořádného(vím, že je hezké když někdo něco vyrobí od srdce, ale co si budeme nalhávat...mámu by asi moc nepotěšila čmáranice od 13. letý holky:D) Nejdříve jsem jí chtěla koupit něco na sebe, ale já nikdy nedokážu odhadnout velikost a už vůbec ne jestli by se jí to líbilo:D Tak jsem se tak procházela po Palladiu a narazila jsem na malý obchůdek Yves Rocher a musím říct, že tam určitě své mámě něco vyberete:) mají tam obrovský výběr šampónů, olejíčků, solí do koupele a takových blbinek:D
Já jsem nakonec zvolila obyčejný sprcháč s příchutí kokosu:)
Myslím, že takový dárek potěší každou maminku:)
 

A teď táta:D u táty si myslím, že hodně záleží na tom jestli mám rád sport, nebo ho zajímá historie a nebo třeba kultura:) úplně nevím co bych koupila tátovi zajímajícímu se o historii..:D ale můj táta má rád sport:) Pak bych si zjistila jaký přesně a koupila mu něco co se týká toho sportu...minulý rok jsem se domluvila na dárku s mámou(doporučovala bych se domluvit s rodičem na dárku, docela to pomůže:)) a jelikož mu máma kupovala malý skleník, protože táta ho chtěl už hrozně dlouho na zahradu, tak jsem dokoupila semínka na sázení:) a teď zpátky k tomu sportu:D můj táta má 22. narozeniny tak že mu vždycky dávám 2 dárky:) a jako ten druhý jsem vybrala fotbalovou šálu, protože má rád fotbal a samozřejmě jsem jí vybrala v barvách tátova oblíbeného týmu:)
Tak že se doporučuji poradit s druhým rodičem a nebo vymyslet něco z okruhu toho co má táta rád:)


2) Sourozenec/nci
Úplně nevím co koupit ségře, protože žádnou nemám:D ale myslím, že to bude hodně podobné jako kamarádka tak se když tak inspirujte tam:)(samozřejmě záleží na věku:D) Já mám teda bráchu a je mu 11...u mladšího úplně nevím stejně jako u staršího, ale tak když mu je 0-3 tak nějakou miminkovskou hračku nebo tak:D když mu je 3-10 tak hračku podle toho co má rád a když je starší jak 14 tak bych se domluvila s rodiči, že se třeba na něco složíte, protože po nějaké levné hračce už asi úplně netouží a naopak mu kupovat počítač to asi taky ne:DDD
Tak zpátky k mýmu 11ti letýmu bráchovi:) je to hodně podobné jako u táty..záleží na tom co má rád:) můj brácha má rád sport a taky rád hraje na iPadu a na xboxu...minulý rok sbíral stavebnice lega Hobbit tak že jsem mu koupila lego, ale za ten rok z toho nějak vyrostl:D tak že se musím rozhodnout mezi sportem a xboxem:D asi každý kluk rád hraje na playstationu, xboxu nebo nintendu...tak bych koupila nějakou hru nebo tak:) pro tuto možnost se asi rozhodnu i já:) ale pokud doma nemáte tyto konzole tak zase jako u táty vymyslete něco v okruhu toho co má rád(sport, technologie....) kdybych bráchovi nekoupila hru na xbox tak bych mu asi koupila fotbalový dres:)

3) Babička a děda
Moje babička má hrozně ráda stojánky na fotky, zdobené rámečky a tak. Všude si vystavuje naše fotky, tak že jsme jí jeden rok dali takový stojánek na fotky:) já jí hlavně často dávám nějakou pečující sadu od Nivei nebo tak:D Myslím, že za to bude ráda asi každá babička:) A nebo jí jednoduše něco vyrobím, jako třeba přáníčko, fotokoláž a tak:) Tenhle rok jí asi koupím obal na telefon:D koupila si iphone 5c a nemá obal:D

A pro dědu? To vám asi moc neporadím:( My každý rok dáváme dědovi drahou láhev nějakého likéru nebo tak:D a nějakou drobnost k tomu:)

4) Kamarádi
Já dávám dárky jenom kamarádkám:D kamarádům ne:DD jo a pokud máte sestru ve věku 11-14 tak bych vám možná mohla poradit:) v 6. třídě jsme si dávaly nějaké laky na nehty, náušnice a takhle:D v 7. jsem si řekla, že to už asi ee:D Tak jsem pro každou vymyslela originální dárek:) Pro jednu, které všichni říkali, že nosí push-upky jsem na půl s kamarádkou koupila triko ze zootu(odkaz na triko: http://damska-tricka.zoot.cz/tricka-s-kratkym-rukavem/bile-damske-tricko-zoot-original-100-prirodni-kozy) a až do teď ho nosí:D a druhé kamarádce, kterou znám od narození jsem zarámovala obrovský papír s našima fotkama od mala až do teď:) tak udělejte také nějakou koláž, nebo kupte lak na nehty:DDDD a nebo doporučuji zoot a ebay kde mají fakt originálni kusy oblečení:D:)


Jiná kategorie mě už nějak nenapadá:D
Tak to by bylo teda vše..doufám, že jsem hodně pomohla nebo aspoň, že vás díky mně něco napadlo:)
Veselé Vánoce! (i když jsou až za 2 měsíce:D)

Žádné komentáře:

Okomentovat