sobota 7. listopadu 2015

50 faktů o mně

Ahoj:)
zrovna jsem si uvědomila, že o mně toho ještě moc nevíte a, že bych mohla napsat pár faktů o mně:D
Tak jdeme rovnou na to!:D
Ještě chci dodat, že vymýšlení faktů mi totálně nejde...:D

1) Terez(a)
2) Ananas(není to mé pravé příjmení což vám asi došlo:D)
3) 13 let
4) narodila jsem se 7.3. 2002
5) svátek mám 15.10.
6) mám 1 sourozence(bráchu)
7) je mu 11 a jmenuje se Michal
8) máme 2 psy
9) Elinka&Fík
10) nejlepší barva je fialová(mám celý pokoj fialový:D)
11) mám taky ráda tyrkysovou, bílou a černou
12) jsem blondýnka
13) mám modrozelené oči
14) jsem hrozně hubená:D
15) miluju sport<3
16) Atletika je ze sportu nejlepší<333
17) asi vám došlo, že dělám atletiku:DDD
18) nesnáším školu(asi jako každý:D)
19) nejlepší je pro mě tělocvik
20) nejhorší chemie, fyzika, příroďák:((
21) jsem hrozně soutěživá hlavně když jde o sport:D
22) nesnáším svůj mobil(Samsung galaxy s3 NEO):(((
23) špízy jsou nejlibovější jídlo na světě:D
24) baví mě cokoli fotit nebo natáčet
25) jsem bordelář
26) ale jako obrovský bordelář
27) miluju EOS
28) nesnáším čtení:(
29) ale moje oblíbená knížka je deník malého poseroutky(#staydítě)
30) miluju se fotit se selfie tyčí:D
31) mám asi 7 obalů na mobil
32) nějak extra se nemaluju
33) řasenka + korektor
34) miluju seriály
35) ale nejlepší je Dva a půl chlapa
36) mám hodně oblíbených filmů
37) např. Gladiátor, Probudím se včera, Andělé.........
38) Jennifer Aniston je nejlepší herečka
39) nemám oblíbeného herce
40) oblíbená značka oblečení je Nike a Adidas
41) oblíbená značka bot je Nike, Converse a Vans
42) nejsem ten typ, který by se pořád a za každé příležitosti fotil:D
43) nejradši mám ask:D
44) ráda cestuju k moři a poznávám nová místa
45) totálně mě nebaví historie a kultura, vůbec se o to nezajímám a ze všeho nejvíc nesnáším školní přednášky tohohle typu:D
46) jednou se chci podívat do Karibiku a USA
47) jsem v 8. tř. a až dokončím tuhle školu chci se dostat na sportovní gympl
48) v budoucnu bych chtěla být fyzioterapeutka nebo fotit pro nějaký sportovní magazín( hlavně něco do sportu:D)
49) nesnášim dlouhý ponožky:D(trošku jsem odbočila od tématu:DD)
50) jsem špatná ve vymýšlení faktů a tyhle fakty mi zabraly 70 minut:D

Tak doufám, že mi za to ten čas stál a, že se vám budou fakty líbit:)
Pa<3

btw. to jsou ty vansky z TOP 5:D

Žádné komentáře:

Okomentovat