sobota 7. listopadu 2015

?!Baby Lips nebo EOS?!

Ahoj:))
jelikož dnes nevyšel ještě normální příspěvek tak jsem se rozhodla vydat ještě jeden:D bude to moje první recenze a budu hodnotit jestli je lepší BL nebo EOS:))
předem chci říct, že mám doma 3 BL a i EOS abyste neříkali například, že všichni upřednostňují EOS před BL i když ani BL nezkoušeli:D :)

Rozdíly:

                                                    EOS                                                              BABY LIPS

CENA                                      119-169,-                                                               49-69,-

DRUHŮ                                     cca 40                                                                  cca 20

DOSTUPNOST                       e-shopy                                                             dm, rossmann...

OBSAH                                        8g                                                                       24ml

HYDRATACE                            ano                                                                     ano/ne


Snažila jsem se vystihnout ty nejdůležitější věci, tak doufám, že se mi to povedlo:) Jestli se rozhodujete jestli BL nebo EOS tak dle mého názoru bych šla do eosu:D:) Zaplatíte sice víc, ale to už tak bývá - čím držší tím lepší:)

Kde koupit EOS?
http://www.eos.cz/

Kde koupit Baby Lips?
http://www.maybelline.com/Products/Lip-Makeup/Lip-Balm.aspx

A nakonec pár obrázků:)



 

Tak zas příště:)
PA<3

Žádné komentáře:

Okomentovat