pondělí 9. listopadu 2015

Co si přeju k Vánocům-Vánoční edice #2

Ahooj:))))))
dnešní příspěvek bude "co si přeju k Vánocům":)
asi můžeme jít rovnou na to!:D

Jako 1. si hrozně přeji kameru GoPro, protože mě hrozně baví natáčet a fotit a taky proto, že každý rok jedem k moři a potápíme se tak potápět se s kamerou je nejvíc super:)))
pak by jsem hrozně chtěla džíny...nevím jak se jmenujou normálně, ale jsou to ty s dírou na kolenou:DDDD a černé:)
 
další moje přání je pro někoho asi dost divné:DDD je to oštěp..jako na atletiku:):D

a pak nějakou voňavku a další oblečení a tak:) Pak samozřejmě šťastnou rodinu:-)
nakonec chci říct, že jsem to nepsala za důvodem se vytáhnout jako co všechno dostanu:D psala jsem to jako inspiraci pro ty co nevědí co si přát:) myslím, že ty džíny by chtěla asi každá holka:D a oštěp asi úplně ne, ale zase ten kdo dělá nějaký sport si může přát něco ke svému sportu:))
Veselé Vánoce!

Žádné komentáře:

Okomentovat