úterý 10. listopadu 2015

THIS or THAT-tag

Ahoooj:))
dnes to bude TO nebo TO tag:)
otázky jsem vymýšlela sama tak, že to možná nebude úplně nic extra:D ale to je jedno...:dd
mám 3 kategorie:)

1)YOUTUBE

-youtube hodně sleduji tak jsem ho vybrala jako samotnou kategorii:)

vlogy X písničky
-vlogy:)

Teri Blitzen X Gabrielle Hecl
-u obou se mi jejich tvorba hodně líbí, ale Gabča je mi víc sympatická:)

Get the Louk X Petra lovely hair
-Get the Louk

Gogo X PewDiepie
- určitě Gogo

Looksby Veru X Looksby Sabbi?
-sabča..100% lepší:))

čeští Xzahraniční youtubeři?
- na zahraniční koukám málo:D určitě čeští

My life as Ewa X MayBaby?
-za mě určitě MayBaby:)

Beauty X let´s play?
-nejradši mám vlogy a z letsplayů mě baví jenom the sims od fallen, asi beauty

Stejk X AtiShow?
-Stejk:) ale nic proti Atimu:)))

2) OBLEČENÍ

Vans X Converse?
-tohle je pro mě dost těžký:D mám vansky i conversky a oboje mám ráda, ale spíš vansky:)

Nike X Adidas?
- tak tohle je ještě těžší než to předchozí:DDD nedokážu si vybrat:(

Sukně X kalhoty?
-Kalhoty!!

Džíny X legíny?
-džíny

Oblečení složené ve skříni X na ramínku?
-na ramínku je to lepší i to líp vypadá:D:)

Levné a nekvalitní X drahé a kvalitní?
-určitě drahé a kvalitní, sice do toho musíte dát víc peněz, ale vydrží to dlouho než abyste zaplatili málo a tu věc si kupovali třeba 3x protože by se rozbila

Batoh X vak?
-tohle není úplně oblečení:DD ale vak:)

Žabky X sandálky?
-žabky:)

3) RANDOM

Android X iOs?
-mám sice Samsung ale mám i ipad a o 100% víc mi vyhovuje iOs:)

Pes X kočka?
-pes

Film X seriál?
-seriál:) baví mě, že to pořád pokračuje a kdybyste to dali dohromady tak máte film třeba na měsíc:D

Eos X BL?
-Eos(můžete se podívat na "EOS nebo BabyLips" a tam máte rozdíly:))

Řasenka X korektor?
-já korektor moc nepoužívám, tak že řasenka

Být v ČR X být v cizině?
-určitě v cizině, já totiž miluju moře a cestování celkově:))<3

KFC X McDonald´s?
- kfc

Starbucks X Bubbleology?
-Starbucks<3

Jídlo X pití?
-jídlo #foodlover:D

Knížka X film?
-nesnášim čtení-,- určitě film:)

Léto X zima?
-jak už jsem říkala miluju moře tak že určitě léto, ale lyžování je taky super:))

Matika X čeština?
-Matika

Cola X fanta X sprite?
-kdybych to měla seřadit od nejlepší po nejhorší tak je to přesně tak jak jsem to napsala:D-cola, fanta, sprite

Londýn X Barcelona?
-to je taky hodně těžký:/  asi Londýn

Facebook X instagram X ask X snapchat?
-kdybych to měla znovu seřadit od nej po nejhorší tak takhle:-Ask
                                                                                                  -snapchat
                                                                                                  -instagram
                                                                                                  -facebook

Tak to už je vše:) můžete mi napsat co byste si vybrali vy a mějte se hezky!
Pa<3

!STALK ME!
www.instagram.com/terkasupova
www.ask.fm/terezasupova
mynameisblondie07@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat